B2F0EFA0-7A46-48DB-9001-6F5381762DD5.PNG

Bekkelaget Bandskole er en privat kulturskole som tilbyr undervisning på sang, gitar, bass, keyboard//piano, trommer og samspill for deg mellom 10 og 19 år. Du kan melde deg på sammen med bandet ditt eller alene, så finner vi bandmedlemmer som passer bra til deg. Dere spiller den musikken dere selv liker med hjelp av de dyktige lærerne våre. Som utøvende musikere vet læreren hva som skal til for at dere skal spille ordentlige bra sammen.

Tilbudet legges opp med 25 minutter med privatlærer og 25 minutter som band med samspilllærer. Samspill er som et puslespill hvor alle brikker er like viktig, men likevel lærer alle på forskjellige måter og til forskjellig tempo. Instrumentlærerne våre legger derfor opp læringen til hver elev slik at de skal klare sin brikke av det store puslespillet. Dette tilbudet er unikt for Bekkelaget Bandskole og gjør det mulig for deg som elev å øve inn sin del av en sang sammen med instrumentlærer før bandet samles for å spille sammen.

Høst
Pris: 3000,-
Uker per. semester: 10
Varighet per gang: 60 minutter
Konsert + Workshop

Vår
Pris: 3600,-
Uker per. semester: 12
Varighet per gang: 60 minutter
Konsert + Workshop

Konsert
Hvert semester avslutter vi med å invitere til konsert med alle bandene. Da får vi trent på å spille foran andre og vist frem hva vi har jobbet med det siste halvåret.

Workshop
Hvert semester samles alle bandene til en workshop hvor målet er å prøve noe nytt. Vi gjør noe forskjellig hvert semester og har blant annet vært i studio, hatt låtskriving, spilt inn live-video, rapkurs o.s.v.

Bekkelaget Bandskole eies av et styre satt sammen av foreldre. Vi ønsker å skape et større musikktilbud i bydelen vår. Med engasjerte foreldre og dyktige lærere har vi et tilbud som vi virkelig har troen på. Ønsker du å melde deg på eller ønsker en prøvetime er det bare å ta kontakt.

Bekkelaget Menighetssenter
Sandstuveien 15, 1178 Oslo